Saturday, November 24, 2012
6:22 PM
Assalamualaikum dan Konnichiwa, cute kittens~! :3
Hari ni memang hari yg kebosanan... dan Si Meow pun teringat yang semalam Kak Tasya ada tempah header clipping mask kat inbox Si Meow. Dia kata dia nak SHinee, so Si Meow pun buat la SHinee header tu.. tak bagi details pun takpe.. yang penting bagitau nak gambar apa-2 aje ^^

Ni header yang Si Meow buat:


Hehe... lain macam aje header ni... yela.. Si Meow cari gambar SHinee ni kat WeHeartIt... Harap Kak Tasya suka.

Sampai sini saje la. Assalamualaikum dan Sayonara~! :3

Anda mahu tempah dengan saya? Sila inform saya di Facebook saya.

Anda minat dengan doodle saya dan mahu art trade with saya? Sila inform saya di Facebook saya.

Labels: ,

blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Crystal Heart