Sunday, December 16, 2012
6:37 PM
Assalamualaikum and Annyeonghaseyo !
It's been a week I haven't onlining,blogwalking... And I want to say sorry for the sponsor doodle. #delayed
Come and join this segmen. (Why am I speak in English?) =P

Click the KPOP banner tu join.


  • Bila korang mula minat KPOP?
Kalau saya tak salah 2009. Masa tu abang saya tengok MV Super Junior - Sorry Sorry. Saya suka sangat tengok handsomeness mereka dan tarian mereka. So awesome.


  • Bias korang yang pertama korang minat siapa?
Bias pertama saya minat ialah Ryeowook dari Super Junior. 


  • Korang ada berapa bias?
Wow !! Ni soalan susah sikit.. saya ada banyak bias kot~ *wink

  • Top 3 bias korang siapa?
Sungmin, Kyuhyun dan Eunhyuk. (Mianhae, Ryeowookie oppa. But you still my bias.*wink)


  • Kenapa korang minat dia?
Sungmin :: Saya suka tengok kecomelan dia semasa dia buat aegyo. So cute~ >3<
Kyuhyun :: Perghh~ Awesome betul masa dia buli member dia XD (Mianhae, Super Junior oppa.) Dan juga suara dia merdu sangat~
Eunhyuk :: His dance was so graceful and AWESOME !!!


  • Macam mana boleh minat dia?
Susahnya soalan ni~ *fikir dulu sebelum dikatakan, heheh*
Sungmin:: Selepas saya tengok video lagu SuJu, saya pun tengok video lain bersama SuJu. Saya tengok sebelah video *youtube* ada video lain, dan saya tekan 'Aegyo Battle: Eunhyuk vs. Sungmin'.. comelnya >3<
Kyuhyun:: Ni susah la... saya minat dia sebab suara dia merdu sangat, dan juga buli dia... XD
Eunhyuk:: yang ni saya tengok video yang dia menari lagu Baby - Justin Bieber kat??? (tak ingat kat ne :P ) tarian dia lebih awesome daripada Justin Bibir.


  • Gambar bias korang yang PALING korang suka?
Eunhyuk
I'm DEAD *-*

Sungmin
Aww~ >3<

Kyuhyun
"I can feel heaven." -Kyuhyun


  • Suara bias korang dalam lagu/cerita apa yang paling korang suka?
Saya paling suka tengok video Sungmin buat Aegyo. Comel sangat
  1. Donghae jealous of Sungmin's Aegyo
  2. Sungmin's 'Aing~' Aegyo


  • Apa yang special pasal bias korang tu?
Oppa hansome, cute, kelakar dan banyak lagi~ Oppa's the best !


  • Group KPOP mana yang korang paling minat sekarang?
SHInee.

  • Music video KPOP yang paling korang minat apa? Nyatakan sebab.
 'Super Junior M - 太完美 (Perfection)', sebab suara mereka mmg awesome dan MV yang TERBAIK.

  • Korang pernah tak pergi showcase/konsert diorang?
Tak pernah, tapi insya-Allah kalau saya dapat 5A UPSR 2013 nanti, boleh jumpa diorang.


  • Album KPOP apa yang korang ada sekarang?
takda. :'( tapi ada mp3 dia :P

  • Kalau korang diberi peluang untuk ke Korea..bias mana yang korang nak jumpa dulu?
My Wookie... kalau tak dapat jumpa dia, cari Sungmin. If still can't find him, find the other members of SuJu.


  • Andai kata 3 ultimate bias korang tu baca post ni.. apa ucapan korang untuk dia?
Annyeonghaseyo, oppa. Oppa, please take care of yourself and other members, and also will you come again to Malaysia? And don't care about the haters, ok. Saranghaeyo, oppa. <3

Tag:
SuJu ELFarahin
Natasya Pink
Apis


Sampai sini saja la. Assalamualaikum dan Kamsahamnida.

Labels:

blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Crystal Heart